Yves Saint Laurentin Black Opium

Muistan vieläkin, kun teini-ikäinen Minna haistoi Yves Saint Laurentin Opium-hajuvettä ja se oli nuoren neitokaisen mielestä paras tuoksu, mitä maa voi päällään kantaa :D. Sen jälkeen olen himoinnut kyseistä tuoksua itselleni. Kun Black Opium tuli markkinoille, olin myyty, tämähän on vielä parempaa! Kun kävelin Sokoksen kemikalio-osaston läpi, kävin suihkuttelemassa Black Opiumia ranteisiini ja huokailemassa kaipaavasti. Kyseinen tuoksu on ollut Sokoksella alennuksessa ja kun tänään näin, että aletuotteista saa vielä 20% lisäalennuksen, ostopäätös oli tehty. Sitä paitsi minulla on tässä kuussa syntymäpäivä, joten saahan sitä vähän hemmotella itseään :).

Olen aina pitänyt itämaisista ja mausteisista tuoksuista, joissa on pohjalla vaniljaa. Black Opiumissa on vaniljan lisäksi kahvia ja appelsiininkukkaa. Täydellistä minulle siis :). Pidän kyllä kovasti hajuvesistä, mutta en koskaan muista käyttää niitä, toivottavasti tämä ei jää kaapin perälle pilaantumaan.

Onko muilla tuoksua, joka on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen?



Kommentit

Suositut tekstit